iremc7 Manollyaaa canım bende de oluyor o durum genelde ayaklarımdan üşüttüğüm zamanlar kasıklarıma ağrı giriyor öyle akıntım oluyor sıcak duş sonrası ayaklarıma sıcak su torbası falan koyuyorum biraz iyi geliyor.
Manollyaaa iremc7 gerçekten de bugün her yer açıktı ayaklarım çıplaktı sonradan oldu Erzurum da baya soğuk ondandır inşallah teşekkür ederim