endlesslove1 çok alakasız biliyorum ama bir önceki hamileliğinizden beri arada yazdıklarınızı görüyordum.
Tekrar hamile olduğunuzu duyunca sanki kardeşim olmuş gibi çok sevindim. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah lütfen beni yanlış anlamayın. Her şey gönlünüzce olsun. Umarım bu sağlıcakla ilerler kese görmek için daha erken.
Muhtemelen önceki düşüğünüzden dolayı perinatolojiyi açtılar. O yüzden erişebiliyorsunuz ben de aynı durumu yaşadım. Kalbi durmuştu bebeğimin, bir sonraki hamile kalışım hemen ardından oldu. Perinatoloji açık gözüküyordu