Csas Merhaba, bebek hareketlerini ne sıklıkla hissetmeye başladınız?İlk gebeliğim. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz 🙃
Fatmanur_0416 Csas benim de ilk gebelik 18 de hissetmeye başladım 20 den sonra daha netleşti yemekten sonra uzanınca oturunca özellikle de uyumaya gidince aşırı tepki veriyor
mevraa Csas Bende 21 haftalık oldum ama hala net bir şekilde bu bebeğin hareketleri diyebileceğim şekilde hissetmedim daha
Dinolisoo Benimde ilk gebeliğim 20 hafta sonrası net şekilde anlamaya başladım doğrusu. 22 haftadayım şimdi. Şuan her yemek yedikten sonra. Ya da gün içinde tatlı bir şeyler yersem. Birde gece uyuyacağım zaman aşırı hissediyorum.
fatmanurr50 Merhaba bende 22. Haftaya başlayacağım yarın bacaklariniz da ağrı oluyor mu acaba sızlama gibi ara ara. Bende hissediyorum özellikle tatlı biseyler yedikten sonra direk tepki veriyor
Fatmanur_0416 fatmanurr50 20 de başladı benim bacaklarımda sızı sonra bel ağrısı falan derken öyle devam ediyoruz