mucizem__ 3 yıl önce doğum yaptım o zamanlarda postlara baktgmda çok nadir kanama acil postu görürdüm ama bu sene 5 posttan 4 ü kanama neden? 10 gebeden 9 u kanama geçiriyo niçin yani merak ettim
Daisyy000 mucizem__ 2.5 yaşında oğlum var onda hiç öyle bir problemim olmamıştı ama bu gebeliğimde benimde lekelenmem oldu
321duru123 mucizem__ birde erken haftalarda doğum ben 2 dogumumu da son günde doğurdum çocukları bu sefer 33 de iğne ilaçlarla zoraki durdurdum bir iş yapamıyorum korkumdan benimle birlikte o gün 6 7 hasta aynı sikayetle gelmisti yediklerimiz ictiklerimizden dedi doktor vallahi 6 yıl önce hamileydim hiç görmediğim duymadığım şeyleri duyuyorum
asil15 mucizem__ bende buju çok merak ediyorum 3.gebelik artı yaşım gereği bu hamilelikte hiç duymadığım hiç yaşamadığım şeyleri yaşadım 26 haftadayim tek bir gün olsun stressiz yada pozitif düşünemez oldum.onceden hamile olunca ne okursa olsun o bebek doğar diye biliyordum.simdi ise adım atsak düşermi diye korkar olduk.
Deletedmom_297 mucizem__ bence uygulama kullanım sayısı arttı kanama her dönemde her gebede olabilecek bişey
mucizem__ Daisyy000 aynı şekilde bnm de bu gebeliğimde yoğun pıhtıli kanamam olmuştu durduk yere hemde yolda yürürken
mucizem__ asil15 evet ne yazıkki öyle artık maddi sıkıntılar mı yoksa psikolojik olarak çevre mi etkiliyo bilemiyorum hepimizin Allah yardımcıwi olsun
mucizem__ Deletedmom_297 3 yıl öncede kullanımı fazlaydı ama herkes aile içi sıkıntısı yada 3. Kişilerin sıkıntısından bahsederdi şimdi ise herkes kanama gebelik düşünenlerle dolu
Herseydenbiktim mucizem__ Belki komik gelecek ama ben yediklerimizden, ictiklerimizden, psikolojimizden bunun gibi nedenlerin çok etkisi olduğunu düşünüyorum.
Dinolisoo Herseydenbiktim komik değil bence kesinlikle sebep bu. Son zamanlar kimyasal ve boş gebelik sayıda inanılmaz artmış durumda. Ben yediğimiz içtiğimiz herşeyin bozukluğundan bütün dengemizin bozulduğunu düşünüyorum
mucizem__ Herseydenbiktim bencede psikolojik olabilir herkes hamileliğinde herşeyi kafaya takar olmuş eskiler bir hamile olduğunu bide doğurduğunu bilirlerdi şimdiler çok çok araştırmacı herşeyi incik cıncık soruyorlar ki haklılar
selenemoon Benim de 5 gün önce bir anda kanama oldu hiç ağrı sızı yoktu apar topar gittim doktor kanama alanı da yok temiz dedi fitil kullanıyorum neden oldu hiç bir fikrim yok
gunesimekardes mucizem__ onceden kaynana elti muhabbeti daha yogundu forumda. Simdi onlar baya azalmis. Haliyle kanamalar gorunur olmus diye dusunuyorum ben
mucizem__ gunesimekardes evet evet bende onu diyorum eskiden kaynana muhabbeti çoktu şimdi kanamalar çoğaldı
aslmoms Neden bilmiyorum ana çevremde geçen sene özellikle hamile kalan herkes bebeğini düşürdü. Sonra tekrar hamile kalanlar oldu. Ama çok düşük haberi aldım. Bende şaşırmıştım
mucizem__ aslmoms durduk yere bir bebek düşer mi bilemiyorum ama artık hiç kimseye güven yok herkes sağlığına dikkat etsin herseyi onaylamasnlar araştırsınlar
mucizem__ Dinolisoo kesinlikle öyle üstelik su günlerde tavuktan zehirlenenler çoğaldı neye güvenlim ki
coffeeholic Şuan benimde 3. Gebeliğim aynı şeyleri yaşıyorum desem. Kanamam var gelişimi durmuş olabilir ama henüz net değil. Cuma belli olucak. Eğer sağlıklıysada kanama normal dedi doktorum. Olabilir dedi. Şaşkınım yani.
mucizem__ coffeeholic işte neden diye merak ediyorum ya daha önce biz duymuyoduk yine böyle çoktu yada bir şeyler ters gidiyo
Baklavaseverim mucizem__ Doktorum yediklerimizin vücudumu etkilediğini organik olmadığı için olduğunu söylemişti özellikle köy tavuğu bulamazsam tavuk yemememi söylemişti düşün
mucizem__ Baklavaseverim aynen benim doktorum da bana demişti tavuk mantar hamileyken asla yeme riske atma demişti çünkü zehirli olabilir tavuk zaten malum zehirlenenler çoğaldı
osimdiannee mucizem__ çünkü hiç bir yediğimizin doğallığı kalmadı. Organik dediklerimizin bile içinde neler var kim bilir 🥺 maalesef insan sağlığını düşünen insanlar azaldı. Birde bunun yanı sıra insan geçimi de stres yapıyor. Hayat şartları…
mucizem__ edannnnur ve gebelikler de azalıyo ya düşükle sonuçlanıyo yada gebe kalamyolar çünkü hormonlar
cinderella mucizem__ bence farkındaysanız coronadan sonra hastalık arttı özellikle aşılardan sonra durduk yere insanlarda kalp krizi hamilelerde ölü doğum düşük vb yani benim tahminimce öyle
mucizem__ cinderella yani virüs olmayalım diye iğne yaptılar o dengemizi bozdu Allah bilir normal de vurdukları aşılar neleri etkiliyodur yani sağlık sektörünede gıda sektörünede güven kalmadi