aycappoyraz tirinitii o yüzden bu ay tedavi olmayı düşünüyorum yakın zamanda tedavi olan var mı acaba ilaç ücretleri ne durumda birde ovitrelle çatlatma iğnesi piyasada yok yan ürün ne alıyorsunuz
tirinitii aycappoyraz ben bu ay denedim bekliyorum bakalım. Klomen kullandım. Evet ovitrellenin temininde sıkıntı varmış. Ben hastaneye ücretini ödedim hastanenin stoğunda vardı onlar yaptılar
London2334 aycappoyraz canıım bende aynı durum herşey normal sadece ultarosonda çok fazla yumurta var pco bende bu ay ilk defa klomen + iğne oldum yaron test yapıcam senin ilk bebe ilk iğnendemi tutmuştu
tirinitii aycappoyraz çoğunluk hastane yakınındaki eczanelerde yada ecza depolarında bulmuş. Bi bu uygulamada arama yapın isterseniz belki yaşadığını şehirde bulan birileri vardır
aycappoyraz London2334 evet canım oğlum tedaviyle oldu ilk değil ikinci tedavi de oldu. Letu + çatlatma iğnesiyle kaldım gebe. Çok şükür 3.5 yaşında darısı size de olsun inşallah tüm bebek isteyenlere ❤️
elifbolatcm aycappoyraz adet oluyorsanız yumurtalara oluyor mutlaka , roterdam kriterlerini araştır sen çoğunu karşılamıyorsun , Banu çiftçi izle mutlaka sen pcos değilsin
tirinitii elifbolatcm pcosum demiyo zaten yumurtaların görünümü pcos. Ben bu durumu çok çok iyi biliyorum aynı şey bende de var. Pcos değiliz. Pcos teşhisi için ultrasonda yumurta görünümüne bakılır, adet düzensizliği var mı, sivilcelenme var mı, kilo problemi var mı ve en önemlisi hormon testi. Bizde hepsi normal bir tek ultrasonda yumurtlar pcos görünümünde. Bu bizi pcos yapmıyor zaten. Yumurta gelişiminde sorun oluyor ama. Ben 2.5 yıldır deniyorum
elifbolatcm Doktorlar pcos görünümü ya da ultrason da folükül görünümüne lütfen aldanmayın bu da stresinizi artırmasın testesteron yüksek mi, adet düzensizliği veya olamama var mı düzensizlik bile 28/35 gün normaldir ) sivilcelenme kilo artışı kullanma var mı ? Tek bir kriterle siz pcos değilsiniz
aycappoyraz elifbolatcm canım bende sivilce vardı baya onun için ilaç kullandım geçti sivilcelerim ama ergenlikten bu yana sivilce problemim hep var. Adet düzenli kilo yok hormonlarım güzel yani sadece ultrasonda var güzelim
elifbolatcm aycappoyraz canım bu pcos için yeterli kriter değil sen pcos değilsin, zaten regl oluyor hatta düzenli oluyorsan pcos olamazsın bunlar tezat şeyler
aycappoyraz tirinitii umarım bir an önce hamilelik haberini alırsın sende 🤍🥹 ben oğlumda tam dedim artık pes yeter kafama çok taktım zaten günlük hayatta da takıntılı bir insanım. Ama namaza başladım gün botu tek yaptığım dua etmekti gebe kalma duası vs zikirleri tedavi felan bi yana onların etkisi çok oldı
aycappoyraz elifbolatcm rahatladım gerçekten ys çok teşekkür ederim. Ama aşırı derecede gebe kalma zorluğum var oğlum 2 yıl sonunda tedaviyle oldu 3 yıldır korunmuyorum gibi bişey ama yine olmadı hiç geri çekilme vs yani bilmiyorum
eylusce aycappoyraz bence bizim durumdakilerin gebe kalması daha zor. Ben de düzenli adet gören biriyim ve ultrasonda pkos görünümü var. Düzensiz adet görenler en azından adet gördüğünde yumurtlama yaşıyor bizim en büyük sorun bence yumurtlama. Ne ovulasyonlar doğru sonuç veriyor ben de ne de yumurta büyütme tedavileriyle bile sonuç alamıyorum. İnşallah hayırlısıyla olur
tirinitii aycappoyraz ayyy inşallah teşekkür ederim ya umarım sen de en yakın zamanda alırsın hamilelik haberini 💕 ben aslında yakın zamanda haziran ayında hamile olduğumu öğrendim ama gelişmedi kürtaj oldum temmuzda. O dönemde her gün meryem suresi dinliyordum hiçbişey olmasa bile iyi hissettiriyordu. Olacak olan oluyor gerçekten hayırlısı kolaylıkla olsun hepimiz için 🍀💐
elifbolatcm bana da pcos dedi, hormonlar da, ultrasonda pcos var insilün direnci var kilom 90, yumurtlama düzensizdi, hiç takmadım bunları kilo vermeye başladım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah, amin, olumlu düşünün olumlu konuşun,