Merhaba kızlar ben 7 haftalık hamileyim 6 haftalıkken kalp atışını doktorun cihazında gördük ama doktor cihazdan dolayı ses açamadığını söylemişti normalde 9 aralıkta randevum vardı devlette o da sistem tarafından saçma bir şekilde iptal edildi herneyse zaten devlette eşimi içeri almıyorlar bende bugün özele gitmeyi düşünüyorum sizce bu sefer kesin duyarmıyım kalp atışını çok merak ediyorum heyecanlıyım da 🥹