Busranur_mnts Esosiko normal canım benim 25 gibi daha da netleşti 22 23 hafta gibi de düzensiz olduğu oluyodu
sara29 Esosiko bende öyle.. mesela bugün hiç hissetmedim daha.. 🫢 2.gebeliğim.. 17 haftada hissetmeye başlamıştım.
Busranur_mnts Esosiko yaa ben de almak istiyodum da almadım 🤭 uzun süre hareket olmazsa öyle bakarsın canım
Busranur_mnts Esosiko çok uzun tutmadıkça bişey olmaz herhalde çok aklına takılınca birkaç saniye bak kapat
Busraaaakkk Esosiko Gayet normal şu an 25+2 olduk hareketlerini gün boyu çok hissediyorum 23 gibi falan sıklaşıyor öyle söyleyeyim
Busranur_mnts Esosiko bana sağlıkocağında bakmışlardı 18 haftada çok derinden zor duyulmuştur 22 ve 27 haftada gitmiştim net duyulmuştu