Nlbl Gebelikte akıntı problemim hep vardı zaten ama bu son zamanlarda iyice arttı normal midir yasayan var mı bu sekilde akıntıları hep olup ilerleyen haftalarda iyice artan ?
Eloyla Nlbl Nlbl benimde öyle. Hep vardı ama 2-3 haftadır biraz arttı. Nedenini bilmiyorum randevu günümde doktora söyleyeceğim.