ela49 Merhaba arkadaşlar benim betam biraz dengesiz sanırım.adet günüm gecmeden beta hcg pazartesi:13 ile öğrendim çarşamba 29,23 cuma : 25,6 pazar : 40,37 bu durumda olupta sağlıklı ilerleyen varmı?Dış gebelik olma ihtimalimi var?
eed21 ela49 öncelikle inşaAllah her şey çok güzel ilerler sizin için aynı laboratuvarda mı yaptınız testleri
ela49 Amin inşallah ilk test hariç digerleri aynı yerde doktorum artışı gördügünde çarsamba günü begendi degerleri geç döllenme idi ama suan karıştım ben.kimyasalda yükselmesi beklenmez dedi doktorum yarın icin cagırdı bakalım