Sjsjdhalaalkshdjsksksn Kızlar doktor kontrollerinde bebeğimin kafası hep 2 hafta önde gidiyor doktor bunun normal olduğunu söylüyor böyle olupta erken doğuran ya da normal doğum yapan var mı aranızda bilgi verir misiniz
yorgunannis Sjsjdhalaalkshdjsksksn benimde şuan öyle 2 hafta önde kafası daha çıkmadı😂 o yüzden bilmiyorum bende merak ediyorum ama normal diyorlar yani yapı gereği öyleymiş
Sjsjdhalaalkshdjsksksn yorgunannis ya siz kaç haftalıksınız böyle durumlarda doktor 37 den itibaren takibe alıyor galiba