Gunesssssss kızlar ben keseyi 5 haftalıkken gördüm 11mm idi ama dr bebeği göremiyorum yolk kesesinide tam görmedim dedi 2 hafta sonra gel dedi ve hakkaride vana gidiyoruz eşimin işi dolayısıyla sizce boş gebelik mıdır korkuyorum çok 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım benim gibi olan var mı