Arkadaşlar merhaba benim adetim 10 gün gecikti. Sonrasında kanama oldu 3-4 gün sürdü ve çok az geldi sadece bir gün pembe kırmızı gibi geldi diğer günler az ve kahverengi geldi bidaha test yapmadım üstüne görme olayı mıdır sizce başına gelen varmı ve normalde her ay âdet ağrısı şiddetli şekilde çekerim bu ay hiç ağrı da olmadı