hllasm coskun02 evet düşüş oluyor ya da yeterince artmıyor, kimyasal da kese de görünmüyor. Sağlıksız hücre yumağı halindeyken yerleşmeye çalışıp yerleşemiyormuş
mvlgnlr coskun02 benim çok baştan yükseldiği gibi düştü ama sizin Baya güzel yükselmiş bence korkmayın bazen kese daha geç görünebilir inşallah güzel bir şekilde haberlerinizi alırız
Esrasrgn coskun02 sizinki kimyasal olmaz kimyasalda düşüs olur kese görünmediyse eğer dış gebelik olabilir. Ama inşallah öyle değildir sağlıka görürsünüz inşallah 🤲
gnsb Kızlar bende bu ay kasım ayınds kimyasal yaşadım kanama bitti 3 gün önce dünde şükür betam 5 e düştü bu korunma olayı yani diğer adeti beklemeden olur mu yani kimyasaldan sonra bir adet görmek daha iyi diyorlar