Kızlar daha hastanede yatıyorum bu sabah mr çektiler şekerimi de takip ediyorlar şekerim biraz yüksek çıkıyor bebeğin kafası 4 hafta önde yarın perinatoloji görecek mikrosefali demişti doktor çok korkum var daha önce böyle bir şey demiş miydi doktorunuz içim içimi yiyor sonuçlar yarın çıkacak