CerenMasal19 bkuzu00 10 taneye yakın içiyorum. Doktorum içme az iç en azından diyor ama kendime engel olamıyorum
bkuzu00 CerenMasal19 ben ilk gebeliğimde şartlandırmıştım sadece sabah 1 akşam bir içiyordum şükür bir problem olmadı ama bunda öyle değil bende engel olamıyorum henüz sabit bir doktora gidemedim gidince ilk isim nikotin sakızı ve bandı sormak olacak işe yarar belki
bkuzu00 ru_a6 bende hemen hemen o kadar. Sizde bir nikotin bandı ve sakızı sorun doktorunuza belki işe yarar🥲
ikinciba Bırakamadım ama olmadı ilk gebelikte ağzıma sürmedim bunda istemsiz stres morel bozukluğu eş faktörü derken içiyorum malesef
Blackwind Yıllarca bırakamadım hamileliği öğrendiğim gün direkt bıraktım şükür. Yapmayın biliyorum zor bağımlılık ama bebeğinizden daha önemli değil hiçbir şey o çok savunmasız inşallah rabbim güç versin size