Deletedmom325 21+4 gebeyim. Daha dün kontrolüm vardı her şey yolunda dedi doktor. Biraz önce kahverengi akıntım olmuş pedime. Ama bugün adet günüm, hemen hemen her ay ya kanama ya akıntı oluyo. Geçen ay doktora sorduğumda kesinlikle adetle ilgisi olamaz demişti. Ne olabilir bu?
Yalinn8 Deletedmom325 sen yine de dr unu bilgilendirsen, kanama cunki, numarasi yoksa da bi acile gorunsen keske
2cocukannesiiii Canım bilgim yok ama hem üste çıksın diye yazıyorum, hemde korkmayın içinizi ferah tutun dua edin
htc_kynr Bence doktorunu bilgilendir benim basimada gelmedi böyle bişey icin rahat eder 😔 umarim bisey yoktur 🙏
Deletedmom325 htc_kynr devam etmiyor şu an Bi kere geldi, inşallah bşey yoktur. Doktora gidecek imkanım yok. Doğuda görev yapıyorum. Acilde doktor yok. Benimki de şehir dışında olabilir aramadım daha. İnşallah tekrarlamaz