Sonunda bende burda doğum hikayemi paylaşıyorum perşembe günü sabah 6:45 de yatışım yapıldı ve 10:10 geçe doğuma alındım herşey gayet güzel ilerliyordu doğumhaye alındım ve spinal anestezim yapılacaktı dr belimden iğne yaparken tam anestezi noktasını bulamadığı için 3 kez denemenin sonunda anestezim yapıldı korkutmak amaçlı söylemiyorum ama 3 kez denemeleri baya canımı acıttı ama olsun sonunda bebeğime kavuşacak olmanın heyecanı çok güzeldi ameliyatıma başlandı başlarda hiç bir sıkıntım yoktu ama narkozun sancısı daha ameliyat hanede iki omzuma birden vurmuştu bile çok sancı çekmeye başladım ve doktorlara ağrımın olduğunu söyledim hemen sıcak su torbaları konuldu omuzlarıma ve 20 dk sonra miniğimin ağlamasını duydum çok güzel bir duyguydu o an bütün acılarımı unutmuştum bile daha sonra bebeğimi bana gösterdiler ve temizlemeye götürdüler dikişlerim atılmaya başlandı doltorlar panik yapmamam için bana birşey söylemediler ama bebeğim de solunum sıkıntısı olmuş ve kuvöze koymuşlar amelitatım normalden uzun sürmüş odaya çıkarıldığımda bebeğim odada yoktu doktorlar kontrol yapmaya geldiklerinde ameliyatımın zor bi ameliyat olduğunu mesanemin rahmime yapışık olduğunu ve ayırırken baya bi zorlandıklarını söylediler bebeğimi sorduğumda yoğun bakıma aldıklarını ve bi kaç saat sonra getireceklerini söylediler heyecanla bebeğimi beklerken bi kaç saat sonra yürümeye başladım başlarda gayet iyiydim ama sonrasında narkozun etkisi bütün vücudumu sarmıştı ve ağrıdan duramaz hale gelmiştim bebek doktoru geldi ve bebeğimin solunum sıkıntısının hala devam ettiğini ve yoğun bakıma yatışının yapılması gerektiğini söylediler o an bütün acımı unutmuştum ve bebeğimi görmek istediğimi söyledim malesef bende sonda takılı olduğu için sondanın çıkmadan bebeğimi göremeyeceğimi söylediler enfeksiyon riski varmış o an birkez daha yıkıldım sondamın çıkması için idrar torbamın 1600 lt olması gerektiğini ve bol bol şu içmemi söylediler o dk sonra hiç oturmadım sürekli şu içip yürüyüş yaptım sonunda akşam saat 11 bebeğimi gördüm ve dünyalar benim olmuştu şuan ben evdeyim ama bebeğim hala yoğun bakımda sütümü sağıp götürüyoruz kızlar dua edin bir an önce bebeğimi alıp evime geleyim Rabbim doğum yapacak bütün annelere hayırlı doğumlar nasip etsin biraz uzun oldu hakkınızı helal edin Rabbim hiç bir anneyi evladından ayrı koymasın 🥺