Sunshine__ Kızlar adet olacakmışım gibi bir ağrı var ama gelen gider yok Bat 5 Aralık acaba gebelik olabilir mi test yapsam çıkar mı yada kan versem
hamzaezel Sunshine__ canim sende hamilelik istiyordun inşallah bu ay olur ya ben 17 haftaya girecem yarın tüm dualarim seninle
umransag Sunshine__ ümit vermek gibi olmasın ama bende ilk hamileliğimde böyleydi ağrıyordu sıcak basıyordu olmuyordum
Sunshine__ Es07 Bence de öyla yapayım inşallah sağlıklı sıhhatli vardır isteyen herkese Rabbım nasip etsin
Sunshine__ hamzaezel oy maşallah çok güzel canım inşallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın kaç kız kaç erkek olacak şimdi bu bebişlerde olunca
Sunshine__ hamzaezel oy oy Allah kolaylık versin bacım hangi hastaneye gidiyorsun memnun musun bende doktor araştırıyorum
hamzaezel Sunshine__ ben diyarbakıra arıstırmaya gidiyorum cnm perinatoloji bakiyor ozelede memorile diyarbakirda oraya gidiyom
hamzaezel Sunshine__ cnm ordaki doktorları cok begenmiyorum aslında benim görüşüm bide kizrnim doktor urfayı pek önermiyor