Denizhira15 Kızlar ocak sonu gibi doğumum olacak önceden bebek için hastane çıkışı almıştım aldıklarım ince kışlık hastane çıkışı oluyor mu siz neler koydunuz çantaya kışın doğum yapanlar
kurkmantosuzmadonna Denizhira15 normal penye 5 Li hastane çıkışı giydirmiştim. Ekstra penye battaniyeyle yarım kundak yapıp kalın battaniyeyle çıkış yapmıştım.
Kaderyusuf Denizhira15 tam kışlık hastane çıkışı çok yok triko hem kaşındırıyor hem terletiyor bi tık kalın pamuklu yada kadife modellere bakın birde tek kat kalın değilde kat kat giydirmek daha doğru misal uzun kollu zıbın tulum hırka battaniye gibi sıcak ve soğuk oldukça katları azaltıp arttırın.
kurkmantosuzmadonna Denizhira15 ben de şubat sonu doğum yapmıştım. Hemşireler gelip gidip uyarıyordu üstünü çok kalın giydirmeyin örtmeyin diye.
eed21 Benimkide mart olacak battaniyeye sarcam. Kalın kıyafet yeni doğan bebeğe pek olmaz gibi. Onun yerine hastane sıcaklığına göre ek olarak yelek vs olabilir.