Melike2535 benim ilk bebeğim tüp bebekle oldu amh 0,6 idi yumurta toplandı sonra 5. Gün embriyosu olsu ve doktorum rahimin toparlanması için 1 ay beklemek daha iyi o zaman bebek daha iyi tutunur dedi ben hiç itiraz etmedim. Bu süreç yıpratıcı insan çok bunaliyor ama sürece güvenin stres yapmayın hakkınızda hayırlısı olsun inşallah en güzel haberleri en yakın sürede alırsınız inşallah