Kızlar 25 kasımda adet olmam gerekirdi hala olmadım adet ağrısı göğüs ağrısı gibi belirtilerim var kan vereceğim fakat sağlık ocağı belirli günler lan alıyor iki kere test yaptım ikisi de çok görülmesi zor şekilde çizgi iki çıktı ne yapsam bilemedim bir yardım