36+4 haftayız erken doğum beklentisi var doktorumun ve dün akşamdan beri belimde inanılmaz ağrı var biraz önce de belimden kasıklarıma ordan bacaklarıma bir anda sancı girip geçmeye başladı sonra bidaha oldu doğum başlıyor olabilir mi? Bebek hareketli. Nişan su vs yok.İlk doğumum suni ile oldu hiç sancı çekmedim öncesinde bilemiyorum hiç.