umransag Size tavsiyem gunde iki kere bakmaniz, hormonunuzun artis suresi kisa suruyorsa eger o aralikta kaciriyor olabilirsiniz. Sabah aksam olacak sekilde adetinizden 3-4 gun sonra baslamaniz daha iyisi cunku her ay ayni araliklarla yumurtlama olmuyor. Hormonun yukselmesiyle birlikte akintiniz da oluyorsa ( iki parmaginizin arasinda yumurta aki seklinde uzayan) 1-2 gune yumurtanizin catlayabileceginin gostergesidir. Bu akintiyla birlikte iliskiyi deneyebilirsiniz hergun veya gun asiri olacak sekilde. Bir de bu sekilde deneyin denemediyseniz. Benim gebe kaldigim donem 10. gunune denk gelmisti normalde 14. gun denir hep ve 28 gundur siklusum. Sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarim ben yillardir gebelik olsun olmasin yumurtlama testi yaparim :)