Kızçelerim selam 5+2 de bebeğin kesesini gördük yolk kesesi de görüldü herşey yolunda çok şükür doktorum beta değerime göre 3580 çıktı 10 gün sonra gel kalp atışı için dedi, siz kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını benim 6+5 olacak duyar mıyım sizce🥹🙏🏻