Benim oğluşum 17 aylık biz küçüklüğünden beri 0-6 ay olan munchkin bardağı kullandık çokta güzel başta akıtmıyodu artık oğlum fırlata fırlata maf oldu değiştirmem gerek zaten 6-12 aylığı mı alsam diyorum büyüğünü ya da farklı bi önerisi olan suluk olur bişey olur bi marka tavsiye eden olursa çok sevinirim siz ne kullanıyorsunuz 🙏🏻🙏🏻