Ftmaaaaaaa benim de ocakta nasip olursa doğum. İlk gebeliğim. Ben de çocuğuma yetememekten korkuyorum. Belki her anlamda mükemmel bir anne olamayacağım, yorulucam, uykusuz kalacağım ama elimden gelenin en iyisini yapacağım. Korkularım var ama sevgim korkumdan çok daha büyük. Sizin şu an bunları düşünmeniz bile çok iyi bir anne olacağınızı gösteriyor bence. 🌸