33 haftalık hamileyim ve hamileligimin başından beri var, geçmiyor canım geçmiyor antibiyotikler fitiller kullandım kaç kere, yediğine içtiğine dikkat edeceksin şekerden uzak duracaksın ve bol su tüketimi başka çaresi yok. Bu arada gebelik şekerim çıktı bu sebeple mantarınız da tekrarlıyorsa şeker yüklemesi yapmanizi öneririm.