Kubraainci Kızlar iki haftadan beri uyuyamıyorum gece 12 de yatağa giriyorum dön dön bir türlü dalamıyorum bu da yeni oldu🤷♀️ 30 haftdayım ne olur buna çözüm bulan var mı her gün deli gibi gezmekten çok sıkıldım
Silaaaamom2025 Kubraainci çay kahveyi bırakın yada azaltın ben aklam asla tüketmem 1 bardak bile içsem bende uyuyamıyorum doğurdum bu arada hamilelikle alakası yok o gün enerjimi attıysam kafeinde yoksa uyurum hemen 😄
azlp Kubraainci valla ben de öyleyim 33+5 ya midem yanar ya bebek tekmeler ya yalancı kasılmam olur dern güzel eskisi gibi uyuyamıyorum dalamıyorum
Kubraainci Silaaaamom2025 hiç bir şekilde kahve kullanmıyorum çayı da açık olmak şartıyla günde 1 bardak kahvaltıda içiyorum sadece zaten bende çok yoruluyorum gün içerisinde ama yine de geceleri uykum gelmiyor daha önce hiç böyle olmadım
Kubraainci azlp dahada onlarda artısı bir şekilde dayanıyorum uyumaya çalışıyorum olmuyor kız bebek birde aşırı yanıyor midem her sabah boğazım yara olmuş asitten 😓
14569 azlp benimki 6 cı hafta bende geceleri uyaniyom ama çok erken degilmi uykusuzluk için miğde yanmaları için😔
hamcokelek33 Kubraainci hayır ama vücut kendini anne olmaya uykusuz gecelere hazırlıyor diye bi hurafe okumuştum🥹
Kubraainci 14569 kusuyorsan canım midenin dengesi bozuluyor ondan dolayı mide yanması olur süt iç yudum yudum karnıma düştüğünden beri midem yanıyor kustuğum için bende süt içiyorum