Hicran01 Kızlar bu sancı denen şey ne böyle iki gündür çekiyorum az önce hastaneye gittim açıklık yok sancı yetersiz dedi o açıklığa baktığı için mi bilmiyorum eve geldiğimden beri sancılarım 5 dk 1 e düştü ve canımı çok yakıyor midem bulanıyor hemen gitmek istemiyorum ama daha ne zaman gideceğim ki
serpilszk 3 dakikaya düşerse gidin bence doğum belirtisi rabbim hayırlısıyla kolaylıkla kurtarsın inşallah
Biikubra Rabbim kolaylaştırsın, duşa girin, çömelme hareketi vs yapın açılmanızı hızlandırır. Rabbim kolaylaştırsın benim de adet sancısı gibi başladı belim vajinaya baskı vs bakalım sağlıcakla gelsin bebeişlerimiz
Hicran01 Çok zor ya 5 dk bir 1 dk sürüyor ama canım çıkıyor bitene kadar 😔 gittiği yere kadar sabredeceğim artık Rabbim hepimizin doğumlarını kolaylaştırsın