Sevl ay neden anneleri böyle korkutup tedirgin ediyorlar, çok sinir oluyorum, hiç korkmayın kendimden örnek vericem, doğuma kadar oksapar iğne kullandım, bebeğimde kordon dolanması var diye doktorumla sezaryen günü kararlaştırdık, ama verilen tarihten 2-3 gün önce suyum geldi erkenden, doğal olarak gece 12-1 gibi iğnemi vurmuştum, sabahta 5-6 gibi suyum geldi, ilk vajinal doğumu denedik belki kordondan kendisini kurtarır diye ama olmadı, öğlen 1de sezaryenle oğlum doğdu, öyle aşırı kanama, kan kaybı gibi hiç bişey yaşamadım, hatta doğumdan 2 hafta sonra doktorum rutin kan tahlili yaptı, bütün değerlerim toplanmıştı bile ☺️