busbus41 bende hep erteledim ama keyfimden değil eşimle sorunlarımız vardı şükür 1 senedir iyiyiz düşünmeye başladım sprialimi çıkardım hemen hamile kaldım 5 yaşında kızım 7 haftalıkta hamileyim 6 yaşında abla olacak🌸 şuan haberi bile kızıma bir sorumluluk kattı mesala yatagını kendi topluyor eşyalarını kendi toplamaya başladı yardım ediyor bana anne sen hamilesin yorulma diyor bu söz dünyaya bedel inşallah sizde kalırsınız