gormez İyi geceler İkili tarama temiz geldi ayrıntılı da normal ama içimde bi kuşku var ne yapsam geçer ?
Busranur_mnts gormez canım belki genetiği öyledir benim de fl 1 hafta geri kafa çapı da öyle kız bebek ben de minyonum ayrıntılıdan sonra 2 kere daha perinatoloji takip etti genel gelişimi iyi genetiktir dedi normal gebe bölümünden devam edicem yine
Arel_ gormez fl kacıncı haftada ölcüldü testiniz normal geldiyse neden kuskuya düsüyorsunuz ki durduk yere .
gormez Haftada ölçüldü. perinatolojiye daha önce gitmiştim Doktor 2-3 kez sen ayrıntılıya gittin mi ne dedi diye sorunca içime kuşku düştü
Busranur_mnts gormez emin olmak için soruyorum canım detaylıya aynı doktora gittim 2 kez ikisinde de bazı soruları üst üste sordu bazen unutuyorlar da soruyorlar aklın onda kalmasın 🤭