Zeynep5827 canım bndedd skolyoz var 2kez sezaryen oldum hiç ağrı sızı çekmedim, bnce bünye ile alakalı. Tavsiyem ameliyata girerken saçını sıkı bir şekilde toplamayın çok gevşek kalsın, kendinizş kasmayın sıkmayın, sonrasında bolll kahve için su için yürüyün. Ben bu şekilde hiç ağrı çekmedim. Kahve 6-7 bardak içtim gerçekten iyi geliyor, suda aynı şekilde. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah