23 haftaya girdim bugün itibariyle 3 gündür fena bi baş agrisi cekiyorum + griptim nefes alamadigim icin agzim acik uyuyodum ondanmidir bilmiyorum 2 gundurde çenem agriyo bacak ve bele deginmiyorum bile hoc gectigi yok pazartesi randevum oldugu icin sabrediyorum günlerdir ama kötü bisey yoktur insallah bu bas agrisida ne varmi yasayan 😥gunlerdir uyuyamiyorum da