kubrayurek merhabalar benimde kızım var 8 yaşında biz göğüste ağrıyla çocuk doktoruna gittik geçen ay bizden kan testi istedi hormonlarına bakıldı hepsi temiz geldi birde ultrason istedi ondan biraz büyüme çıktı direk endokrinoloji bölümüne kayıt açtı randevu alıp götürün ilaçlarla felan durdururlar belki dedi geçen hafta endokrinoloji doktoruna göründük çok güzel ilgilendi bütün özel bölgelerine baktı kıllanma başlamış mı diye çok şükür büyüme değil şişlikmiş ve inmiş direk sorduğu soruda paketli gıda yiyor mu oldu kesinlikle artık bırakıyor dedi organik süt yumurta meyve sebze mevsiminde yesin dedi 4 ay sonrada kontrole çağırdı yani daha çok küçükler umarım sizin sonuçlarda temiz gelir ama bu yaşlara kadar düşmüş ergenlik.