isiksuhe neden araşdırmıyorsunuz doktorlar bas bas bağırıyorlar 3lüyü yapmayın yanlış diye canım keşke ya 2li yada fetal yaptırsaydın hiç üzülme yüzde 90’ı yanlış lütfen araşdırın üzülüyorum boyle durumlara bir çok doktor açık açık soyluyor ya 2li tada 4lü canım onlar bile %45 oranda doğruluk payı var