Nevroz21 benim deri altında toplanıp şişti ceviz büyüklüğünde taş gibi sert kaldı ağrısı da oldu tamamen dağılması 1 buçuk ayı buldu. İkinci yapıldığında sağ koldan yaptılar soldaki tam olarak dağılmadi die. Hiç ağrı olmadı. Yapcak bişi yok anlıcanız doktor kendiliğinden geçer bazı bünyeler böyle demişti