Asli11111 Kızlar elbistanda devlet hastanesinde doktor öneriniz var mı? İlknur hanıma gidiyorum bilgisi olan var mı?
sude7890 Asli11111 ben bir defa acilde muayene oldum ona hiç beğenmedim tutumu davranışı başından savar gibi önermiyorum
elifsn23 Benim ilk hamileliğim Elbistanlı değilim hangi doktora gideceğimi bilmiyorum yorumları okuyorum ama özel hastaneyi çok fazla öneren göremedim paralı devlet hastanesi yazmışlar. Devlet hastanesinde de kime gideceğimi şaşırdım :(
elifsn23 Memnun musunuz benim istediğim şey rahatça soru sorabilmek ve pozitif karşılanmak aslında. İkisini de bulamadım şu ana kadar içeri girmemle çıkmam bir oluyor bir şey soramıyorum doktorun sekreteri de izin vermiyor
xmrl Ben Mehmet aliye de gitim ekinede gitim şuan Burhan hocaya gidiyorum Mehmet hocadan memnun kaldım ama ekin hoca ve Mehmet Ali hoca gidecek oluyor o yüzden Burhan’a gidiyorum çok iyi doktor önerim