SenaanurrNira Yavrular nasipse üçüncü doğum olucak 39.haftaya giricem merak ediyorum tecrübeli arkadaşlar üçüncü doğum da 40 haftayı dolduran var mı sancılar kasılmalar gelip gidiyor ama doğum yapacak gibi şiddetli bir durum yok birden gelir mi acaba