borquita ben vajinal doğum yaptım hep de öyle olsun istiyordum çok harika bi doğum sürecim oldu ama kendinizi nasıl rahat hissedecekseniz ve bebeğinizin da sağlığı göz önünde bulundurarak onu seçin sezeryandan korkuyodum ama bi aksiklik olsaydı da mecbur olacaktım umarım en güzel şekilde evladınızı kucağınıza alırsınız