Kızlar 28+4 olduk ve gerçekten artık mide ağrılarım yemek borusu yanmalarım inanılmaz kötü bir hale geldi. Gün içerisinde idare edilir ama geceleri uyku bu yüzden haram oluyır. Üstüne bide huzursuz bacak sendromu eklendi. Kafayı yicem. Bu durumu yaşayan var mı ?