Kızlar sonucunuzu nasıl aldınız? Bana o gün enabiza düşmüyor dendi doktorun yanındayken sormak aklıma gelmedi, çok kalabalıktı zaten acele acele çıkardılar beni. Sonradan düşündüm ararım dedim ama aradım aradım ulaşamadım.
2 aralıkta yapıldı. Sizce randevusuz gitsem bakarlar mı sonuca? Normalde 10 gün kontrol süresi oluyor ya. Bi de saatleri falan var mı sizce sonuç için? Evime çok uzak boşa gitmiş olmak istemiyorum. 😢