Svgkry bence raporlu olanları kapsicak çünkü çoğu kişi doğumdan 8 hafta önce izne çıkıyor yasa çıktığında bu tarihten itibaren izne çıkanları derse yine sıkıntı çok kişi karşı gelir gibi çocuk parasıda nisan ayında yürürlüğe girdi ocaktan itirbaren diye kapsadı bi ümit işte raporumuzun sonuna ekletiriz diyorum