kalbimmmmmmmmmm Ay tovbe tovbe bile isteye çocuğu başkalarının önüne yem atmak gibi bise bu.. zorbalayin beni der gibi borquita
cizgilidefter borquita bir arkadaşımız da oğluna zorbey koydu, bence normal bir isim ama sadece adı gibi zor bir çocuk mu olur diye düşündürüyor. Siz beğeniyorsanız koyun geçin kimseye bakmayın