lotusflowers Kızlar burada 20+4 günlük. Burun ve dudak arası bir garip görünüyor. Doktor herşey yolunda dedi. Ben baktıkça bi korku sardı beni. Neden böyle duruyor olabilir normal mi sizce
Deletedmom_297 lotusflowers endişelenmenizde haklısınız sanki burun yok gibi ağızla birleşmiş gibi ben 23+0 da gitiim net belliydi ağzı burnu sizin daha küçük haftası belki o yüzden böyle çıkmıştır yada duruşu pozisyonu cihaz kalitesi vs etkilemiştir doktor nor al dediyse sıkıntı yoktur.
Daisyy000 lotusflowers Ultrason fotoğrafları sudan dolayı kayabiliyor canım. Benim oğlum ultrasonda uzaylı gibi çıkıyordu🤭
aslanbarlasss lotusflowers korkutma kendini bence küçücük burunluda olabilir ultrason kaynaklıda olabilir benim kızın burnu öyle büyük gözüküyordu ki yüzü burundan ibaretti resmen üzülmüştüm baya 🫣 sonra doğdu ve hiçde öyle değilmiş çok şükür 🙈 çok takılma evham yapma kuzum cihazdan kaynaklıdır
iz_l344 Doktor normal demiş sizin gördüğünüz gibi oda bu şekli gördü bisey olsa söylerdi rahat olun bence ultrason görüntüsünden kaynaklı öyle gozukmus
Superisibeyza Daisyy000 Sağ gözü tuhaf geldi bana daha önce anne olanlar ultrasın resmi bilenler bu normal mi böyle cıkması
nurssmom lotusflowers önceden normal görünüp şuan böyleyse sorun etme. Benim aynı şey oldu ve eşim aşırı strese girdi ben bir sorun olmadığını biliyordum plesantaya yakın durunca su az olduğu için görüntü net çıkamıyor. Büyük ihtimalle bidahaki muayenenizde farklı pozisyonda olur görüntü farklı olur
Superisibeyza lotusflowers burun uzunluğu ve ense kalınlığı rutin kontrolde tarama testinden hemen önve 11 veya 12 haftada doktorun ölçüyor bir sıkıntı olsa söylerdi burna ve enseye baktıklarını biliyorum bence kendini bos yere uzme bitanem ne kadar benziyoruz bu endişe konusunda ..