Tugbakaya 15. Haftadayım bugün evi süpürdüm öyle çokta yormadım kendimi ama kasıklarım agrıyor sizce normal mi?
Ertugunannesi Tugbax68 bende 13+5teyim sag kasigimda adet sancisi gibi sanci oluyor ara ara nedendir sizce