kmulhim Tam 18. Haftamdayım. Şimdiye kadar 4 kilo aldım. Sizde durumlar nasıl ? Nasıl besleniyorsunuz🥰
Cinarsaitinannesi kmulhim 31 haftalık 10 kilo aldım ama sanki hiç almamış gibiyim karnımda çok çıkmadı
kmulhim Cinarsaitinannesi iç karın muhabbeti diyorlar sanırım bazılarının içe büyüyormuş bence şanslısınız çatlak daha az olur diyorlar🥰🥰
Cinarsaitinannesi kmulhim bu 3. Hamileliğim çatlağım hiç yok tamam böyle hareket kısıtım yok rahatım ama keşke az daha büyük karnım olsa da her işe koşturmasam diyorum 😀😀😀
kmulhim Cinarsaitinannesi hareketlilik bence güzel bir şeyy ya doğumu kolaylaştırır diyorlar. Çatlak olmaması ne büyük şanss❤️ neler kullandınızz ? Yoksa genetik mi
Cinarsaitinannesi kmulhim hiç bişey kullanmadım genetik annemde de hiç çatlak olmamış hemde karnım çok büyümediği için çatlamamış olabilirim.
miniminnacikk kmulhim 25+6 ve 12 kg olarak devam ediyorum 🫣🥹 ama Serklajlıyım ye iç yat benimkisi birazcık ona da bağlıyorum 🫣😂