Esraks Merhaba anneler. Benim ilk gebeliğim ve 9 gün kaldı inşallah doğuma. Kollarım, ellerim ve el parmaklarım çok ağrıyor. El parmaklarım, ellerim kasılıyor. Koluma bazen kasıklarıma kramp giriyor. Neden oluyor acaba. Nasıl geçer bileniniz var mı?
Esraks Nnnn yok canım telefondan değil ya. Ayaklarımda da oluyor. Sabrediyorum bakalım az kaldı inşallah. Bugün daha iyidi.