eyeckaya 13+2’deyim ve sürekli karın ağrılarım oluyor . Gece uykumdan bile kaldırıyor .Acıkıyorum ama herşeyden tiksiniyorum. Bu durumu yaşayan var mı içinizde bu karın ağrısı normal mi ve 2. Gebeliğim dikişlerimde çok acı hissediyorum