Arkadaslarin dedigi gibi kalkmamaya özen gösterin. Benim bebegimde de ayni problem vardi. Küçük bi kanama var kesenin disindaydi. 13.haftamda gecti diye ilaci biraktik. Agir is yapmadim ama ayaklandim biraz ve 15.haftada bebeğimi kaybettim malesef.. keske hemen ayaklanmasaydim ama olacak olanin önüne gecilmiyor malesef. Su an yine hamileyim ve ayni problemim var. 13.hafta yaklasiyor. Bu gebeligimde daha iyi hissediyorum. Moralimizi bozmamamiz lazim.. bu ol bol “ya muhyi(dirilten,yasatan anlaminda Allahin isimlerinden biri)” demenizi tavsiye ederim yapmak isterseniz tabi.